Op voorraad: Binnen 2-4 werkdagen in huis | volg ons op facebook

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

 

Schade

Wat te doen bij schade van je bestelling?

 

Het kan een keer voorkomen; schade aan een zending. Pakketten met schade worden retour afzender gestuurd.

De pakketten van Flespakket zijn verzekerd tegen schade tot maximaal €100.- binnen Nederland.

 

Wij handelen de rompslomp met de verzekering af en u krijgt uiteraard een nieuwe zending toegestuurd, of geld retour , afhankelijk wat u op dat moment wenst.

  • De schade dient binnen 7 werkdagen, vanaf de dag van bezorging, te worden gemeld.

 

Wat hebben wij nodig om de schade vergoed te krijgen van PostNL.

  • De originele verkoopfactuur. Die hebben wij.
  • 1 foto van de buitenverpakking van de zending met het verzendlabel zichtbaar.
  • 1 foto van de binnenverpakking, waarbij de inhoud en het beschermingsmateriaal in het pakket duidelijk zichtbaar zijn. Dit is een voorwaarde van PostNL.
  • 3 foto’s van de artikelen. Dit betekent 1 foto van alle artikelen samen en 2 detailfoto’s.

 

Als u pakket in het buitenland beschadigd is vragen wij u eerst contact op te nemen en zullen we u verder infomeren.

Deze foto’s kunt u sturen naar info@vinuriwijnen.nl  we zullen contact met u opnemen om de schade naar tevredenheid af te handelen.