Op voorraad: Binnen 2-4 werkdagen in huis | volg ons op facebook

Webwinkel » Contactgegevens » Garantie

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

 

Wat te doen bij schade van je bestelling?

 

Het kan een keer voorkomen; schade aan een zending. Pakketten met schade worden retour afzender gestuurd.

De pakketten van Flespakket zijn verzekerd tegen schade tot maximaal €100.- binnen Nederland.

 

Wij handelen de rompslomp met de verzekering af en u krijgt uiteraard een nieuwe zending toegestuurd, of geld retour , afhankelijk wat u op dat moment wenst.

  • De schade dient binnen 7 werkdagen, vanaf de dag van bezorging, te worden gemeld.

 

Wat hebben wij nodig om de schade vergoed te krijgen van PostNL.

  • De originele verkoopfactuur. Die hebben wij.
  • 1 foto van de buitenverpakking van de zending met het verzendlabel zichtbaar.
  • 1 foto van de binnenverpakking, waarbij de inhoud en het beschermingsmateriaal in het pakket duidelijk zichtbaar zijn. Dit is een voorwaarde van PostNL.
  • 3 foto’s van de artikelen. Dit betekent 1 foto van alle artikelen samen en 2 detailfoto’s.

 

Als u pakket in het buitenland beschadigd is vragen wij u eerst contact op te nemen en zullen we u verder infomeren.

Deze foto’s kunt u sturen naar info@vinuriwijnen.nl  we zullen contact met u opnemen om de schade naar tevredenheid af te handelen.